Kreatív, motivált, felelősségtudó és tapasztalt vagy? Ez mind szép. Csak épp kevés. Hiszen tízből kilenc álláskereső ugyanilyen. Legalábbis az önéletrajza szerint. A LinkedIn felmérése szerint az álláskeresők által leggyakrabban használt kifejezés világszerte a “kreatív”. Ez az a szó, amely a toplistát vezeti az Egyesült Államokban, Kanadában, Németországban, Svédországban, Hollandiában, Szingapúrban, Ausztráliában és Új Zélandon.
Nagy Britanniában, Dél Afrikában, Szaúd Arábiában és az Egyesült Arab Emirátusokban, valamint Malajziában a “motiváltak” vezetik a listát. A francia és olasz álláskeresők ellenben a legtöbbször “felelősségteljesek”, ami némileg ellentmond a mediterrán temperamentummal kapcsolatos előítéleteknek.
Magyar összesítés egyelőre nem készült, ám vélhetően mifelénk is azt írja le a többség, amiről úgy gondolja, hogy a HR-esek kedvenc szava. Pedig ahhoz kell igazi kreativitás, hogy valakit meggyőzzünk saját kreativitásunkról a kreatív szó ismételgetése nélkül ! :)