Ugye jó lenne megállítani az időt, hogy kész legyen az a bizonyos prezentáció estére? Hasznos lenne, ha tudnánk olvasni a főnök gondolataiban? Beteg a gyerek, de vár a határidős munka? Jó lenne egyszerre két helyen lenni! A hrdailyadvisor megszavaztatta látogatóit arról, milyen szuperképességekre lenne szükségük ahhoz, hogy hatékonyabbak legyenek a munkahelyükön.
Az alapválaszték:
Megállítani az időt.
Befolyásolni mások viselkedését.
A képesség, hogy egyszerre legyünk több helyen.
Jövőbelátás.
A lista persze bővíthető, tetszőleges szuperképességekkel.
A szavazatok alapján a listát a jövőbelátás képessége vezeti, 37%-kal. Ezt 24%-kal követi a képesség, hogy megduplázzuk saját magunkat. A dobogó harmadik fokán az idő megállítása szerepel.
Az olvasók javaslata alapján a további hasznos szuperképességek:
„Kiragyogni” az értekezleteken.
Mindentudás.
Telekinézis.
Gondolatolvasás.
Néhány kommentelő pedig a nem éppen szuperképesség kategóriába tartozó, és hatékony munkavégzés szempontjából nehezen értelmezhető képességet jelölt meg, mint például a narkolepszia.